Profil

Køreskolen blev startet op i 1996 på Hovedgaden 9 i Høng efter bestået kørelærer eksamen. De første 4 år havde jeg et samarbejde med Leifs køreskole. Fra 2002 til 2014 var kørelærer Søren Hansen en del af køreskolen. Fra 2014 til 2018 var Brian Hansen med. Fra 2018 er Ditlev trådt ind som ny samarbejdspartner og kører for Jakobs køreskole for på den måde at forkorte undervisningsforløbet.

I køreskolen arbejder vi primært med bilkørekort, men giver også en masse traktorkørekort, knallertkørekort, ligesom man kan generhverve sit kørekort hos os. Vi sætter en ære i at få vores elever bedst muligt rustet til at klare sig sikkert i trafikken med høje beståelsesprocenter til følge. Vi bruger almindelig tavle undervisning, da vi mener det giver den bedste forståelse af teorien.

Vi er flyttet i nye lokaler på Centervej 36 i Høng med indkørsel på Landbrugsskolen fra centervej.

Kørelærere

Jakob Steensberg - Kørelærer